i hate that i love you ~


Idag var det skola som vanligt, slutade kvart i 3.
Drog på stan med Linnea, mötte helge, fredrik och några till.
Träffade Therese men hälsade aldrig, får göra det nästa gång:)
Flum dag på stan idag, det var trevligt med trevligt folk :D
tog bussen vid 4 nånting, då träffade man Ellinor där.
Trevligt sällskap! :)
Senare på kvällen gick jag ut lite med Emelie och hade allmänt kul :)
Nu har jag precis duschat och ska strax lägga mig och titta på tv innan jag ska sova.
Min syster får fria händer att fixa min blogg, den kommer bli super fin :D
Älskar min syrra, vill träffa dig snart igen, var så länge sen nu :(<3

Kommentarer
Postat av: Ämmah

Hihi jag hoppas du blir nöjd sen när designen är på sin plats :) Älskar dig, jag hoppas att vi ses snart igen för jag saknar dig <3

2009-09-23 @ 03:11:55
URL: http://unikblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0