Valborg (y)


Denna valborg blev verkligen lyckad, den bästa hittils.
åkte in till stan med mogge för att träffa cassandra,
vi gick till badhusparken och träffade henne där,emelie och tobias också.
sen så träffade vi jimmy + mer folk. Snackade massa, gick till max och åt :)
sen gick vi fram och tillbaka på stan, jobbigt men kul.
träffade sabbe med flera, skojjigt.
sen klockan 1 så gick jag och mogge hem (5 jävla km)
skit jobbigt, hade ont i hela kroppen när jag kom hem.
kändes som att vi aldrig kom hem :p
när vi gick hem så satte vi oss vid skön och pratade,
det var mysigt <3 älskar morgan mest av allt =)
mogge fick aska i ögat, aj. stackars älsk <3


idag ska morgan och jag sätta upp studsmattan.
ska bara gå och duscha sen ska vi fixa det.
då ska vi hoppa och jag ska sola lite :)

18/2-09 <3



Kommentarer
Postat av: Mogge

hihi ja :D det var den bästa valborgen någonsin :D<3333 älskar dig sarah<3<3333

2009-05-01 @ 16:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0