up and down


Jahaja har inte skrivit här på ett tag, måste byta design ser jag :s
nån som kan göra det åt mig? känns ingen mening att ha blogg för ingen kollar ändå :p
men kan ju ändå skriva vad jag gör om dagarna och sådär!
hm, idag vaknade jag klockan 8 av att en dum geting var i mitt rum,
är jätte rädd för getingar.. ingen var hemma så ingen kunde döda den.
så jag fick vänta tills dom kom hem men då hade den försvunnit.
idag blir det nog att vara med nina, kul isf.
mitt liv är lite upp och ner just nu men det ordnar väl sig med tiden hoppas jag.
det gick fort att glömma mig märker jag, du har ju inte kunnat älska mig.
jag levde nog i en lögn, allihop var en lögn.
menmen i think that life goes on and i learn on my misstakes. (engelskan suger jag vet)
nehe nu vet jag inte vad jag ska göra :o har så tråkigt :/
aja ha det så bra alihopa. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0