My life would suck without you.


Onsdag:
Jag åkte 8 timmar i bil till eskilstuna, DRYGT!


Torsdag:
spelade lite fotboll med lite folk,
gick runt och kollade och bara tog det lugnt.

Fredag:
Åkte ner till tingsryd (5timmars bilresa)
kändes som att vi aldrig kom fram. (aldrig mer att jag åker bil ner xD)
sen så gick jag ut och var med sefik, fan har saknat dig :)
sen så var man på fritidsgården och träffade folk,
spelade gh world tour och biljard :D

Lördag: (idag)
ska kanske vara med kompisar om någon kan ta sig hit,
sen 4-5 så drar man till väckelsång och firar morfar.
blir mycket mat, folk, hela släkten typ och kompisar till han!
så det kommer nog bli skoj att träffa alla.
skulle väl bli 30-40 st :D

Söndag:
jag åker till eskilstuna, kommer bli jätte tråkigt att lämna alla här nere.
kommer inte få träffa alla ens :(
har inget internet i e-tuna heller, tråkigt.
så jag hoppas att anna vill vara med mig tills jag åker hem.

Kommentarer
Postat av: Maj

Du har en fin blogg, har ett svagt minne om att du redan har hört det ifrån..



Hur är det med dig?

din vecka lät ganska händelserik, min har väl däremot varit enformig och tråkig!!!

2009-05-11 @ 00:30:20
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0