perhaps it'll work out


we'll see how it is, do not want to be treated as I am.



typ tjah, idag blir det städning för min del,
har inte orkat nånting i helgen,
bara legat och sett på tv och tyckt synd om mig själv.
har iaf mått långt ifrån bra.
and it is your fault.
nu är det iaf på väg hem så det blir allvarligt snack om du kommer i morgon.
blev ingen stan för mig idag pga en viss person -__-' så får vara hemma.
stan på onsdag och shoppa, jag längtar!
har inte så mycket att skriva, är på bättringsvägen.
har börjat äta fast inte så mycket,
sover bort dagarna.
måste försöka ändra på detta,
måste ändra på mitt liv.



I wish you cared more, I am a person that needs much attention. I will never forget you, you are the best thing that happened to me, you've done so I dare more things you do I overcome my fears and phobias



l

Kommentarer
Postat av: Morgan

det tycker jag ä helt fantastiskt. att du vågar så mycket mer menar jag. välkommen till livet! KRAM min lilla sötis PUSSPUSS

2009-03-23 @ 20:29:29
Postat av: Malin

<3

2009-03-24 @ 16:50:04
URL: http://malinalskardaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0