jag är så lycklig som har dig, men det känns som att du glömmer bort mig.



vaknade för nån timme sen,
har sån lust att sova bort mina dagar.
finns ändå inget att göra om dagarna.
idag blir det iallafall att städa och sånt där!
i morgon blir det att åka in till stan själv och möte upp mamsen,
sen går vi till arbetsförmedlingen, hoppas att det går bra :)
önskar det fanns något att göra, längtar som fan till sommaren.


Det är dig jag älskar det är dig jag vill ha,
du är den finaste som finns, du gör mig så glad.
även om vi bråkar och även om vi tjaffsar så hoppas
jag att du fattar, att jag är så orolig att mista dig,
du är det bästa som har hänt mig,
det finns så många som är bättre,
men ändå väljer du mig,
har alltid undrat varför just mig?
jag är glad att det är vi,
du har förändrat mitt liv.



Morgan svedblom, jag älskar dig idag, i morgon och föralltid!
1 månad + 4 dagar <3




Kommentarer
Postat av: Morgan

du är alltid i mina tankar och i mitt hjärta sötis. jag kan inte vara hos dig alltid fysiskt men känn min själ hos dig. har du inte förstått att du är speciell för mig? kom o fika med mig på onsdag kl:17 ?. måste rusa. puss. älskar dig>3

2009-03-23 @ 16:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0