what goes around comes around.



pamela kom hem till mig vid kvart över 11 halv 12 och väckte mig.
hon sminkade mig sen stack jag och hämtade fredrik.
var här ett tag sen gick vi ut.
haha vi åkte linbanan alla 3, det var kul för den orkade inte oss :D
stack hem till mig och bytte byxor för jag vart skitig,
sen så gick pamela hem så gick vi hem till fredrik och såg på tv.
senare så åkte vi med lasse upp till ICA, köpte monster.
när vi kom hem gick jag och fredrik ut med hundarna.
vid halv 6 skulle dom iväg så jag gick hem, mötte lilla linn, så jag kramade om henne och pratade lite.
när jag kom hem tog jag lite ego kort (a) och sen ringde jonatan :)
får se vad som händer ikv, blir nog att fortsätta att vara med fredrik när han kommer hem.



Kommentarer
Postat av: anna werner

mmmmmm,, du är porr gumman! ;)

2009-06-17 @ 18:01:12
URL: http://annahwerner.blogg.se/
Postat av: tilda

SÖT :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0