vääääxjö hos the twins..




vaknade klockan halv 9 idag, låg och drog mig till 9 ungefär.
sen åt jag frukost och klädde på mig, efter det åkte jag till växjö.
träffade mina tvillingkusiner, trevligt.
busade med dom för första gången, äntligen!
helt plötsligt så började det åska och blixtra, LOVE IT :D!
det bästa som finns är nog blixtrar och dunder;)
ni får dagens låt också, helt okej låt :)
orkar inte skriva mer nu.
åker nog hem nästa vecka, orkar inte vara kvar i äckel tingsryd mer.
kmr sakna mormor och morfar, synd att dom bor just här :/
kommer inte komma ner så mycket mer, tyvärr :(

Älskar och saknar dig men snart ses vi,
sitter och räknar dagarna och hoppas på att dom ska gå fortare "/ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0