fiskfittah haha


igår kom jag hem halv 4 , 4 från fredrik så jag såg på tv en stund och sen sov jag.
sen kommer pamela klockan 11 och väcker mig, så jag har inte sovit mycket igår.
men jag sminkade mig, sen stack jag och väckte fredrik ;) haha.
sen var vi ute och hemma hos pamela.



senare klockan 6-7 åkte jag och fredrik och fiskade,
han vart fiskfitta men jag fick 9 abborrar, tog hem bara 3 st.
har haft kul när vi fiskade :) mkt skratt xD sen när vi fiskat klart som var typ halv 1 så stack jag hem.
så nu har jag ätit och tvättat av mig sminket, ska fan snart sova, är as trött!

Kommentarer
Postat av: jennifer

tacktack, dsm! :)

2009-06-19 @ 18:04:15
URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0