töntar

ni ska ge fan i att snacka skit och sprida rykten som inte är sanna,
vågar ni inte säga nåt öga mot öga så kan ni fan hålla käften.
jag ger igen dubbelt så värre.
moget att en gammal flintis går och säger att jag är tsm med en 10 åring,
är du sjuk eller? du är lika feg som dina barn.
säger ni något om mig får ni skylla er själva om jag kommer.
jag accepterar inte sånt längre, men nu vågar jag iaf säga ifrån.
stå bakom din pappa gör det, men en dag så finns han inte där och då tar jag dig.
ni vart så jävla rädda idag, haha. jag kan vara värre än så så reta fan inte upp mig!

XoXo Sarah

Kommentarer
Postat av: isabel

är det en vuxen person som håller på ?! :O

2009-07-21 @ 22:43:54
URL: http://bellaliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0