jobbjobb fan vad kul. :D


Dagen började med att jag blev väckt klockan sju.
jag åt, sminkade mig och satt vid datorn.
ungefär vid halv 9 åkte jag iväg för att jobba.
när jag kom dit fick jag göra i ordning akvariumerna,
mata fiskarna, slänga dom döda.
sen gick jag ut till dom stora fåglarna,
matade dom och gav dom friskt vatten. Hah blev biten av en elaking ;p elr han naffsade.
sen blev det pause med folket och cola.
sen gick jag in och rensade hos små fåglarna,
sen gav någa vatten och mat.
sen gick jag in till stefan och handmatade fågel ungar.
det var lätt och kul! :D
sen så gick jag och gosade med mössen och råttorna :D
vill ha en råtta "/ höll en liten kyckling unge också :)
sen så gosade jag med hamstrarna.
tittade på ormarna, leguanerna.
gick och sågade träd som skulle in i fågel burarna.
sen kommer jag inte så mkt mer jag gjorde.
gosade mest med djuren !
man fick klappa allt och alla :D
matade hästarna med bröd gjorde jag också x)
tiden gick fort och jag fick åka hem :(
jobbade från 9-16 faktiskt! vill mer!
fick en hundgring (a) igentligen skulle jag inte få nåt ^^
det var min dag. nu har jag precis ätit,
ska ner och packa sen, för jag ska hem i morgon.
och nu vill jag inte det.. :/

pusshej.

Kommentarer
Postat av: fredrik

vad kul:P varför vill du inte hem? :'( jag ska inte till gnarp, jag ska va kvar här och vara med dig, tänker inte dissa dig för dom tokstollarna x) <3<3

2009-07-09 @ 05:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0