hemma själv :<

jaha nu har hela familjen åkt till eskilstuna för att hälsa på min bror.
jag valde att stanna hemma och passa katterna.
nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra,
har inte ätit idag så ska gå ner och steka kyckling filé.
nu när jag är hemma själv tills på lördag ska jag laga massa god mat till mig,
jag är jätte dyktig på det och så ska jag nog baka lite om jag orkar.
lär nog få ta hand om kattungarna lite också när dom kommer.
dom kommer när som hälst :D har bäddat till dom så det är klart :)
äntligen får jag bevisa för mamma att jag klarar mig hemma själv x)
puss

Kommentarer
Postat av: Robin

Härligt att du stannar hemma å visar att du kan klara dig du me =) Puss

2009-07-20 @ 18:55:00
Postat av: kim

hemma själv e kul (A)

2009-07-21 @ 01:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0