diggiloo <3


jag har snackat med mamma lite och jag har berättat att jag verkligen vill gå på diggiloo igen.
så när jag gick ner så satt dom och kollade upp det. så jag frågade om jag verkligen får gå.
så sa hon " vi kommer fixa det på ett eller annat sätt " så det är bestämt att jag ska gå :)
shit vad jag längtar, det är ju redan på lördag :p dom som kommer dit är:

Brolle (L)
ola svensson
mojje
jessica andersson
thomas pettersson
lasse holm
sara löfgren
arja
niklas strömstedt
medmera.

det håller på i 3 timmar. en halvtimmes rast! shit fan vad kul :D
ennu mer autografer ;) och krama dom igen :) hoppas dom känner igen mig :p
och denna gången ska jag filma och ta kort :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0