åska&grillning.

jahaja, igår så var jag hemma själv så började det såklart att åska.
jag tänkte att det lär ju inte komma hit så jag var lugn.
så ringde mormor (hon vet att jag brukar bli rädd när det åskar och jag är hemma själv)
och frågade om hon skulle komma hem och hämta mig.
men jag bara "nejdå det är lugnt, jag klarar mig". så la vi på.
bara nån sekund efter så blixtrade det och small på en gång, så den slog antagligen ner i närheten,
så jag ringde upp mormor fort och bad henne hämta mig, så hängde jag med på grillfesten ist.
det ösregnade ute och åskan slog ner fler ggr i närheten men det var mysigt! :)
det var en trevlig dag igår ^_^


idag ska jag ta det lugnt och färga håret ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0