amanda och fredrik :)


igår kväll så cyklade jag, fredrik och amanda ner till sjön och badade, fyfan vad kallt det var.
men jag doppade iaf mig :D fötterna domnade ju bort och det gjorde ont :s
sen så cyklade vi och fiskade men fick tyvärr ingenting fast det var så fint väder!
det var mysigt :p sen stack vi hem till mig och åt lite godis och sjöng lite.
klockan 1 gick vi hem till fredrik, eller 2 var hon nog.
så tittade vi på tv, somnade typ 4-5. sov inte så himla bra för det var så varmt x)
vaknade hela tiden typ :p vi gick upp 1 typ.
så idag har vi inte gjort så mycket, sett på tv och snackat.
gick hem till mig och åt glass.
så åkte amanda hem:( . vi får ses snart igen :)
ikväll ska fredrik och jag fiska om det slutar regnar annars ska vi se film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0