What'z up homies ?..


Shiiiet vad booring jag har idag, var med emelie innan.
kände inte att jag mådde så bra, är trött och skit så gick hem.
Sitter här och glor och ska snart lägga mig och titta på en film.
Skola på måndag, det ska faktiskt bli ganska kul.
Man börjar ju stora waaaargen (a)' det går säkert bra!
Jahaja, vet inte vad som händer i helgen, hoppas på fint väder så man kan vara ute mer.
hahaha du skämmer ut dig, really. ;) Fegis.



jag vet allvarligt talat inte hur jag ska göra nu...
jag har kommit till en situation där bara hjärtat
kan välja, men jag kan inte låta mig själv göra de misstaget.
för det kan vara det största misstag jag någonsin gjort.


Miss myself


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0