sleep over

var med emelie och ben igår.
vi tänkte sova på studsmattan så vi hämtade sovsäck ,täcke och kuddar.
så gick vi och gjorde i ordning det och efter det gick vi in ett tag.
sen när vi kom ut så regnade det och allt var blött -.-
så vi fick sova inne istället, men vi hoppas på fint väder så kan sova där nån natt innan skolan börjar:)
vi var även och bastade igår.
När vi vaknade sjöng vi sing star disney, sen åt vi thai mat. mums!
snart ska jag till stan och kolla skola och så.
sen blir det hem och vara med emelie och ben igen :)
kan det inte sluta regna?!?!?
nee nu ska jag gå och sminka mig och göra mig i ordning, åker om en timme och 25 min. ;p

Kommentarer
Postat av: amanda

ställ gärna frågor i frågestunden på bloggen, jag svarar på alla.



puss

2009-08-18 @ 20:43:46
URL: http://aliceamandaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0