Första skoldagen avklarad.


Idag så vaknade jag klockan kvart över 7, ställde klockan på halv 8 xD
jag fixade mig sen kom nino så tog vi bussen vid 9:p
först var det upprop (nervöst) träffade bella och johanna där :)
sen skulle vi gå till klassrummet, känner bara en i klassen och jag hatar han x'D
ska byta klass tror jag :p sen efter skolan så gick jag på stan med isabel.
träffade linn och frida så gick jag med dom, sen så träffade jag cassandra och emelie.
HAR SAKNAT ER! var med dom ett tag :) så träffade jag mer på stan :p så himla kul.
i morgon blir det skolan igen =) hoppas det med går bra, ska väl upp till pc när jag slutat med linn :)
när jag kom hem var jag med emelie, ben och dom, sen så kom linnea :)
har precis duschat, ska snart sova. ska upp 6 i morgon för att hinna ta 8 bussen xD
Natti :):)



jag haaaaaaaaaaaaaatar dig så mkt att det gör ont, vill bara sparka in dina kulor din jävla fucking player :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0