förlåt..


förlåt för jätte dålig uppdatering, ser att mina besökare har sjunkit jätte mycket! :(
det har hänt lite saker som jag inte orkar ta upp,
jag är så nere just nu så jag vet inte om jag orkar bloggen.
jag vet inte vad jag ska skriva om, jag har ingen fantasi!
vad vill ni läsa om?

I hate that i love you.
you will probably never understand how much you mean to me,
I just want you to come back and everything is as it was before,
I have ruined everything again.
I am not perfect, but I try as best I can and it is not easy,
you will always be a piece of me, taken a piece of my heart and that is you

Kommentarer
Postat av: emelina

sv; samma här :P

2009-08-07 @ 10:14:23
URL: http://elsaemelinasjosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0