Äntligen har jag internet igen!

chaa.. förlåt för att jag inte har uppdaterat men jag har inte haft internet på flera dagar och så har jag inte haft så stor lust.
men jag fick nyss tillbaka internet och det känns skönt så att jag kan börja blogga igen.
men det har hänt ganska mycket sen jag uppdaterade sist.
I måndags var jag hos en special tandläkare istan eftersom jag vill ha tandställning, eller jag SKA!
så säger dom att jag måste dra ut två tänder och det vågar jag inte :o men jag måste...
så jag ska dit i november igen så ska dom titta mer på tänderna.
jag var med emelie och mamma där, när jag var klar där så gick vi till donken och åt.
sen så gick emelie och jag runt själva ett tag.
vi tänkte ta tåget hem men vi missade det och nästa kom 4-5 timmar efter så vi gick till bussen istället.
och jag har även klippt mig och det vart AS KORT och FULT! jag skäms så jag ska gå med uppsatt hår i 3 månader nu -.-
jag har även färgat håret brunt för jag blev så trött på "orange , gult " hår ^^
jag har också börjat att träna! för jag ska bli smaaaal! jag har börjat sola, fått lite färg :)
jag bastar flera dagar i veckan nu med emelie. Vi har så skoj ihop :) vi är ute hela tiden för det mesta :D


Puss!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

hah, ja man är beroende av internet! =)

2009-08-12 @ 19:58:02
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0