26 augusti

Idag tog man bussen till stan med linn, hela bussen var proppfull >.<
stack till wargen och där satt linnéa så jag satt och snackade med henne.
vart inte så mycket idag som vanligt, så jag, jörgen och linnea stack på stan en sväng.
träffade nino där så stack iväg med han och hans kompis.
Så köpte han en plånbok till mig :D så gick vi runt överallt.
mötte cassandra och emelie vid hobby boden så jag kunde få tillbaka mina pengar.
stack upp till kärnan och köpte glass och lite godis :) ninos kompis tog min klubba :(
sen så tog vi bussen hem :p så var emelie vid busshållsplatsen när jag kom hem:)
så gick vi runt lite , så kom amanda sen :)
när jag kom hem så sa mamma att hon hade köpt ett busskort till mig,
så nu slipper jag åka på hennes :p har ju inte fått från skolan än :s cp.
var hos skolsköterskan och kollade upp mina fucking blåmärken -.-'



Kommentarer
Postat av: maalin

Vilket pogram går du ?? :) vilken skola? :)

2009-08-28 @ 15:44:02
URL: http://malinalskardaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0