bydalen



hey, jag har inte skrivit på ett tag men jag har inte gjort så mycket.
typ bara varit med morgan och gjort samma sak hela tiden x) hah.
men i helgen så var vi i hovde/bydalen och skulle åka skidor/snowboard.
men det blev inte av så på fredagen blev det bara att spela kort och mysa,
lördagen så åkte vi ut med skotern och grillade, det var sjukt fint väder då :'o
våren är påväg nu, så himla sköööönt!
på söndagen spelade vi kort sen packade och åkte hem.
har även varit ute mycket och gått :) men det måste bli längre nu.
ska gå minst 30-60 min om dagen har jag bestämt.
ligger som vanligt i morgans säng och väntar på han.
idag slutar han 15.30 så det blir att vänta länge, men jag klarar mig!
snart är det 2 månader för oss, wiie så kul :) längre ska det bli.
hm på onsdag eftermiddag är det lov och då drar vi hem till mig,
ingen bror hemma på 3 veckor, SÅ JÄVLA SKÖNT!
sen den 7 maj åker morgan och jag och min familj till småland,
fyfan vad jag längtar, ska träffa gamla klasskompisar och så är det ju vår där nere nu :')
men orkar inte skriva mer nu, ska titta på andra avenyn ett tag ^^, puss.


Kommentarer
Postat av: mogge

<33 jag älskar dig och förlåt för det jag gjorde "/ fan jävligt ledsen för det! förlåt<333

2009-04-06 @ 16:55:12
Postat av: Alexandra

Vad gjorde mogge? :) (Skriv på bdb OM DU VILL, vem som hälst fattar väl om du inte vill!! :) <..3)

2009-04-09 @ 13:25:07
URL: http://aalexaaandraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0