broken heart.

Fan jag mår inte bra, förlåt att jag klagar men jag mår inte bra.
deppar hela tiden, gråter ofta, tänker på självmord medmera.
kanske är fegt men när livet är komplicerat så finns det bara en utväg.
har kämpat i alla år men det blir bara värre.
kärleken går skit, min svartsjuka hatar jag.
folk ljuger dagligen för mig, och det är lågt när ens kille ljuger rakt upp i ansiktet.
han skyller på att han ljuger för sina föräldrar så det är därför han ljuger för mig.
min bror trakaserar mig varje dag,
min familj brukar också göra det.
mormor och morfar hjälper iallafall mig och det är jag glad för,
men det är inte lätt när dom bor 100mil i från mig.
vad är det för fel på mig igentligen eftersom alla behandlar mig såhär illa?
finns det någon som är äkta som man kan lita på?
kom inte och säg "mig kan du lita på" för det tror jag inte på längre,
litar bara på vissa, jag tänker inte berätta ut mitt liv mer,
ska hålla allt inom mig från och med nu.




Jag vet inte om jag kommer att klara det här </3



Kommentarer
Postat av: anna werner

älskade gumman min, ryck upp dig.

jag kommer alltid finnas för dig.

aldrig ljuga, aldrig såra dig.

jag ställer upp och finns.

jag lovar att du har mig i ditt hjärta.

Du är välkommen hit när du vill,

hur länge du vill. <3

2009-04-20 @ 15:42:51
URL: http://annahwerner.blogg.se/
Postat av: Alexandra

stackars dig!........=(

<3



Bra en liten fråga......har du tagit bort bd eller en ny?

2009-04-20 @ 17:59:24
URL: http://aalexaaandraaaa.blogg.se/
Postat av: Emie

kom ihåg vad jag sa.

& jag kanske inte är speciellt bra, jag har inte direkt varit shysst, och jag känner dig inte alls, men jag vet att du har så mycket mer att ge. jag har varit i samma situation som dig en miljard gånger, men det gäller att inte ta allting så allvarligt.



vänner kommer och går, och samma sak med pojkvänner, men när dom ljuger och sviker dig - är dom då värd din energi? dina tårar? varför inte inse att du är bättre än dom då? man får ta tag i sig själv och inse att man är värd bättre, och så får man göra det bästa av situationen, trots att det är jobbigt.



tro mig, livet är så mycket mer än det man ser.

2009-04-20 @ 21:03:38
URL: http://emiejohannah.blogg.se/
Postat av: jessie

se det såhär ist. det kanske inte är alla andra det är fel på? om saker alltid händer dig, hur du än gör eller vart du än befinner dig, så kanske det är du som måste ändras. Man kan inte äga någon i ett förhållande,man kan inte hela tiden söka fel. Man behöver lite frihet emmellanåt att få göra det man själv vill utan sin pojk/flickvän. Men det betyder ju inte att man tycker om den personen mindre. Nu vet jag inte vad som hänt mellan er, men om han ljög för dig för att kunna träffa sina vänner kanske du behöver tänka till? Han ljög kanske för han visste att du skulle reagera såhär? Ta inte illa upp av detta, det är inget illa menat.men tänk på det. Det är aldrig roligt att ett förhållande ta slut. Kramkram

2009-04-21 @ 10:46:53
URL: http://jessicaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0