<'3

Uppdatering:

Vi åkte runt i brunflo och dunkade musik med david,
även så körde han 170 mot pilis så turbon gick igång.
Very nice (:

________________________________________________________

Vaknade sen åt vi frukost, gick och badade.
sen spelade vi yatzy, och efter det åkte vi och köpte thai mat.
har även åkt lite moppe idag också, som vanligt ^^,
Hm ah, nu ska vi snart ut och gå i det fina vädret :)



Seriöst jävla fjortisar som sitter på lekplatsen, skaffa er ett liv ffs >.<
ni sitter säkert där och tjuvröker era äckel.

För varje dag som går älskar jag dig bara mer och mer,
jag hoppas du får hänga med mig och min familj till småland om några veckor.
Morgan du är mitt allt :).


Kommentarer
Postat av: mogge

håller fullständigt med!<3 pussar

2009-04-14 @ 15:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0