Ganska dålig uppdatering (n)


Hejsan allihopa.
Just nu sitter jag vid datorn och kollar runt lite, 
håller på att städa mitt otroliga stökiga rum.
det går väl sådär, fastnar alltid vid datorn.
Juste syrran om du ser det här,
har du lust att hjälpa mig med hela min blogg?
En helt make over, om du har lust & ork så vill säga. :)

Det går hyffsat bra i skolan, har ganska många trevliga underbara vänner,
och det är jätte skönt.
Praktiken går jätte bra, det är kul att hålla på med småbarn!
Jag har börjat fundera på vad jag ska välja att gå nästa år,
jag tänker på om jag ska börja hotell och resturang för jag tycker om att laga mat,
eller om jag ska gå sång för jag vill lära mig sjunga men det ger inte så bra utbildning.
Men jag har ju lång tid kvar att tänka :)
Nej nu ska jag kolla min famville och sen ska jag fortsätta att städa som en galning.
Ni får ha det så bra.


Massa kramar från sarah

Kommentarer
Postat av: emelina

jodå samma här :)

2009-09-19 @ 17:45:02
URL: http://elsaemelinasjosten.blogg.se/
Postat av: Ämmah

Visst det kanske jag kan göra :D Bara det att min dator krånglar för tillfället men ska försöka. Några önskemål? Ska kodning och skit ändras också eller?

2009-09-20 @ 22:18:12
URL: http://unikblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0