Sug dag..



idag har det inte varit en trevlig dag, massa bråk mellan mig och mogge men det löste sig till slut och det var bra.
blivit massa tårar av oss båda.
Såg robinson idag, som alltid (y) älskar det programmet. någon mer som gör det?


Sen i pausen cyklade mogge och köpte choklad.
när han kom hem så låg jag i soffan så kastade han chokladen på mig.
den träffade mig rakt på läppen, haha så det började att blöda och det blev köttsår!
osmart mogge haha. Men men så kan det gå ibland!
snart åker jag till småland och träffar gamla kompisar och så. kul.
kommer dock sakna mogge as mkt :/
kom nyss in, har varit ute och hoppat studsmatta. blir att gå ut sen och så på stjärnorna och ligga på studsmattan och prata och mysa :) (a


pussssheeej. :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0