diggiloo - bästa dagen i mitt liv <3


igår/i natt så var jag på diggiloo med pappa, jimmy, farmor, farfar, billy.
i slutet stack jag och elin (en som jag träffade där) fram till scenen,
så stog jag och tittade på mojje, då tittade han på mig och log.
sen så sprang min älskling <3 brolle ut på nån sak, så när han kom tillbaka så sträckte jag fram handen
och han tog i den, sen stog jag där framme och tittade och hade as kul. pappa tog markolioo i handen xD
sen när det var slut sprang jag bak och skulle få aotugrafer så kom mojje.
jag fick en kram och en augograf :D så snäll han är! sa att han va fin ^^.
sen så sa dom att inga mer skulle komma ut för dom hade inte tid,
så alla gick. pappa och jag gick och hämtade cola och öl.
sen gick vi tillbaka dit, så satte jag mig på marken.
så kommer lasse holm och cyklar, pappa stoppade han och jag fick en kram.
sen så kommer ola..

jag: ola?
ola: ja?
jag: kan jag få en autograf?
ola: ja det är klart
jag: åh tack, kan jag få en kram också?
ola: ja visst

och sen så gick visst markolioo förbi och jag missade han -.-
men sen så sitter jag kvar och väntar på min älskling ska komma..
så bara ser jag två personer som kommer emot mig, jag bara.. shit tänk om det är han..
sen bara..

jag: BROLLE?!
brolle: ja?
jag: kan jag få din autograf?
brolle: visst
jag: kan jag få en kram?
brolle: ja :)
jag: brolle du är så jävla snygg!
brolle: haha tack (elr nåt kmr inte ihåg)

sen fick jag aotugraf av sara löfgren också och en kram.
sen innan han gick så sa jag

jag: jag måste ha en kram till
så kramade jag om han sen gick dom :(
sen gick jag och pappa också.

kanske har glömt nåt men jag är så jävla lycklig.
bästa dagen i mitt liv, LÄTT!

dom spelade den här låten nedan för, fin låt!
sen typ massa:
tingeling
i can walk thousen(?) miles to be with you
och massa mer, kommer inte ihåg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0