ute dag

dagen började med att jag gick upp halv 9.
gick och sminkade mig, plattade håret.
sen åkte jag och david in till stan och kollade på skolan.
den var helt okej, jätte fin är den :)
nervös är jag men kommer få gå med johanna och nino på måndag!
idag har jag varit ute och gått med linn,
vi har klättrat upp på dagis taket och åkt linbana:)
så har nino varit med också sen så var jag med nino själv.
vi skrämde lite folk, roligast var när en kom med värsta stora ficklampan, då kunde jag inte hålla mig längre.
då skrattade jag som fan ;) jag är dålig på att inte skratta XD
nu ska jag gå och tvätta bort sminket sen ska jag titta på film, sen sova.
ska ju upp 8-9 i morgon :p måste ju börja vänja mig.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0