en dag på stan

idag åkte jag och mamma in på stan för att vi skulle shoppa.
så jag gick upp klockan 8, så tog vi kvart över 10 bussen.
väl inne på stan så gick jag runt i några affärer (monky, hm, lindex, bikbok mm.)
jag köpte playboy piercing till naveln, 2 tröjor, klänning, bikini, tunika, linne mm.
sen tog jag bussen hem till marcus, när jag kom dit såg vi på film och snackade.
sen åkte jag in till stan för att träffa nina, marcus, alexandra, sebbe, martin och jasmin.
vi var på donken och hade hur kul som hälst, gick på stan och var hemma hos nina :)
ohh jag längtar tills på fredag för då ska jag, andreas, nina, marcus,  alexandra och sebbe grilla och bada i lugnvik.
Älskar er <3



Kommentarer
Postat av: Veronica

Hejsan, :))<3§

2009-05-31 @ 22:46:03
URL: http://gonkaengstrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0