shoppping :D


Idag vaknade jag klockan kvart över sex, ganska skönt att vakna tidigt!
sen åkte morgan till skolan vid 7, då såg jag på tv tills 8 halv 9.
sen sminkade jag mig och fixade till mig, sen tog jag bussen till stan.
mötte mamma där sen gick vi till WE/JL och köpte ett par DC skor :D
sen gick vi runt och köpte andra kläder till mig :) sen blev det arbetsförmedlingen,
skrev in mig, ska dit inom 2 veckor! fikade även med mamma.
Sen vart det att gå upp till kärnan och möta mogge :)
sen gick jag och mogge till um såklart fanns det bara teletid -.-'
så få gå dit nån dag då det är drop in.
sen fick jag rosa söta leggings av han :D han köpte även kalsonger till sig själv ^^
tack mogge för en underbar dag !
sen gick vi till polisen (tänker inte säga vad jag gjorde där) ska dit den 1 igen.
sen så köpte vi korv sen åkte vi hem, så nu duschar han:)
sen ska jag duscha sen blir det myspys.
verkligen en jätte rolig dag :) behövdes verkligen.



1månad + 1vecka <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad gjorde du vid polisen? Var det du eller nån annan som gjort något? (OM DU VILL, skriv på bdb) är skit nyfiken^^

2009-04-09 @ 13:19:27
URL: http://aalexaaandraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0