everything gonna be okay. i hope so.


det är inte lätt när det är svårt.
tänker inte skriva ut mitt liv,
men jag bor hos mogge ett tag nu.
är så glad att han ställer upp för mig,
och hjälper mig när det är nåt!
älskar han så sjukt mycket!
idag har jag inte gjort så mycket,
myst med morgan på morgonen,
så nu ligger jag och väntar på att han ska sluta skolan,
ska ut och gå senare också,
sen mysa ännu mer,
och duscha med morgan, myspys :*
morgan är mitt allt <3



1 månad + 9 dagar <3

Mina vänner sa du måste ställa ultimatum,
men jag bryr mig inte om det
Så jag följer mitt hjärta för att få det bästa resultatet,
för det är du och jag för alltid jag släpper dig aldrig,
Ta inte mina rader som bara tomma ord,
för att du vet att jag finns här när stormen är för stor,
Och när du faller ner så finns jag här för att ta emot,
vi klarar det tillsammans du måste bara lita på mig,

__________________________________________________________________________


Listen to your heart when he's calling for you
Listen to your heart there's nothing else you can do
I don't know where you going and i don't know why
Listen to your heart before you tell him good bye

Kommentarer
Postat av: m0gg1s

du skriver så fint älskling <3 jag älskar dig! u end mej 4 ever <33

2009-03-27 @ 14:05:08
Postat av: Alexandra

aas quite ^^ <3

2009-04-09 @ 13:22:09
URL: http://aalexaaandraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0