sammanfattning från igår


Igår var man på stan på morgonen, boring men det gick väl bra.
sen var jag med fredrik hemma hos han, sen stack jag hem och åt grillat med:
mamma, linn, ****, david, inger och mamma. Sen gick jag och fredrik och fiskade.
vi satt där och åt munkar och drack påskmust :)
han fick en liten abborre och jag fick ta av den (y) älskar att fiska.
jag får ingen fisk, men lika kul är det! sitta där på en sten med trevligt sällskap
mitt ute i den lugna naturen och fina vädret, perfekt. :)
sen så skulle vi gå till ett annat ställe och fiska så när vi kom dit ringde lasse och frågade om vi skulle hänga med till stan.
och det ville vi såklart, se om det hände nåt skoj men det gjorde det inte som vanligt. -.-'
vi åkte till sjukhuset och tittade på nyfödda theo, så gullig :') love kids!
sen vid halv 2 åkte vi hem, sen somnade jag typ :)
idag får jag se vad som händer, vill ut och fiska idag igen men det regnar ute och tror inte det är så bra fiske väder.
annars ska jag se på fast and the furious 4 och äta chips (blir ingen filmkväll ikv.)
här kommer en bild från igår när vi fiskade!
ha det så bra alla. (sorry att min blogg är så ointressant)



puss & kram // sarah


Kommentarer
Postat av: Ämmah

Hihi tack :D<3

2009-06-13 @ 18:28:41
URL: http://unikblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0