GreenDay-KnowYourEnemy



dagens låt, den är bra. Vad tycker ni då? :)
idag har jag legat ute lite och solat.
mina armar är jätte röda och gör ont :(
vad ska alla göra till helgen?:D
kanske skulle skaffa frågestund men jag tror ingen skulle vilja fråga mig nåt?
men vill ni det får ni gärna fråga så svarar jag i nästa inlägg om det blir tillräckligt många frågor.
solen skiner och jag är på toppenhumör, men jag saknar alla där uppe :(
ingen gillar min blogg har jag märkt, inte många som kommenterar eller läser.
vad ska jag skriva om, vad är intressant?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag läser din blogg, går in på den varje dag.

Du ska skriva om precis vad du känner för,

sen om andra gillar det eller inte är ju deras problem :P

Det är din blogg, dina händelser och dina tankar.

Men bra att du frågar iallafall :)



Tycker din blogg är ganska intressant,

men den rosa färgen gör så jag får ont i ögonen ><

2009-06-23 @ 17:19:13
URL: http://ehmmz.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg och bra låt :)

2009-06-23 @ 18:37:21
Postat av: <3 Voe

Elsker sangen, kjempekul!

SV: takk for kommentaren, søta :-D Jeg elsker svensk og har alltid hatt lyst til å lære meg det. håper å høre mer fra deg :-)

2009-06-24 @ 18:40:45
URL: http://www.voe.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0