flyg


sov ungefär 1 timme i natt.
vaknade klockan 4. sminkade mig. klädde på mig och packade lite mer.
sen åkte vi till flyget på frösön. satt där och väntade sen åkte vi till arlanda.
på arlanda bytte jag flyg till ronneby. var framme 09.10.
sen vid 11 gick jag och mötte melanie, så gick vi till sefik och överraskade han.
lyssnade på musik och pratade.
sen gick jag och melanie och mötte jessica vid bussen :)
så ringde jag morfar och vad han åka ner till mådslycke.
där tog vi en glass och satte oss på bryggan.
jag har blivit solbränd på armarna.
satt där och hade kul :)
sen kom oliver också.
efter ett tag stack melanie hem och sen jag.
vi må göra mer saker tsm <3

UGLY PIC!
btw, jag är mycket rödare nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0