fiskedag.

igår natt somnade jag klockan halv 5 på morgonen.
mamma kom in och väckte mig klockan halv 10 eller nåt och sa att vi skulle åka och fiska, men jag somnade om.
jag vaknade ungefär 1 kanske(?) och ringde ner till david och frågade om dom hade varit och fiskat och han sa att dom hade det, men han skojade bara. Så fredrik kom hit när jag låg helt nyvaken i min säng xD
sen så klädde jag på mig, stack ner och åt pannkakor (hate it) och sen ut och leta mask med fredrik.
hittade jätte många, så kom lasse och hjälpte till.
när vi var klara med det så åkte jag, helena, lasse, mamma, david, fredrik & min hund till stenbrottet och fiskade.
såklart så fick lasse och fredrik en abborre var :/ resten blev fiskfitta!
det regnade och blåste och det var skit tråkigt att fiska idag.
bättre lycka nästa gång (y) sen har jag inte gjort så mycket,
satte mig vid datorn när jag kom hem och sen duschade jag.
nu sitter jag och chattar och ser på tv, ska nog snart sova :)
snart är det sommarlov, vad ska alla göra på sommarlovet? vilka längtar?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill fiska ^^

2009-06-09 @ 21:09:06
Postat av: Jimmy Andreasson

Jaaaaaaaaaag viiiiiill fiiiiiiiiiiiskkka :P

2009-06-09 @ 21:10:30
Postat av: fredrik

hhaha du e inte en fiskfitta:P

2009-06-10 @ 20:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0