fint väder + sol + bad = sommar!


idag vaknade jag ganska sent, runt 1 tiden.
gick ner och åt lite god frukost.
sen gick jag ut och la mig och solade lite.
låg inte så himla länge för det är så drygt att ligga där ensam!
men när jag kommer ner till mormor ska jag sola så ofta jag kan hela dagarna :D
sen så skulle jag och fredrik gå hem till han för att hämta badkläder så mötte jag linn och sara som hade vattenkrig.
då var jag med och sprutade ner dom lite, kuuul.
sen kom fredrik så alla sprutade ner han ;)
sen stack vi och badade, eller JAG badade.
fredrik vågade inte.
det var lite kallt och blåsigt så jag doppade bara mig och stack hem :P
nu är det inte långt kvar tills jag åker till mormor.
flyget går i morgon 06.35 så jag lär stiga upp klockan 4 för jag är så seg.
så kommer jag säkert glömma nåt.
sen när jag kommer ner till mormor så blir det lättare att blogga för då kan jag låna morfars camera och ta kort på massa så det kommer bli kul :D! om nån timme ska jag duscha och sen fortsätta att packa det sista :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0