what a nice day

jahaja , vad har lilla sarah gjort idag då?
jo jag sov till halv 1, sen träffade jag lilla linn lite.
sen så gick jag och emelie ner till sjön och badade min hund.
när jag stog i vattnet kom det en geting och flög runt mig så jag skulle vända mig fort och det gick ju inte bra.
jag trillade nästan baklänges, shit så smart jag är.
men iallafall, haha min hund simmade för första gången också, tummen upp för det (y)
sen gick vi hem, jag åt sallad från sibylla. (kycklingsallad)
sen stack jag, mamma, david och emelie på bilbingo.
fyfan vad skoj det var även fast vi inte vann ett skit,
men emelie var 2 nr från att vinna 16000 och jag 1 nr från att vinna 500kr xD GAH!
sen iallafall när vi kom hem så gick jag och emelie till shell och handlade godis och sjöng.
sen gick vi hem till henne och åt det, myste med kissungarna, spelade singstar & gitarr hero world tour.
sen lyssnade vi på musik och tittade på twilight på youtube.
det var min roliga dag :)

btw.. emelie har 11 kattungar xD
 XoXo Sarah :)



dagens klädsel:

mjukisbyxor (mina nya, fan vad sköna dom är)
underkläder, såklart !
och så en lång t-shirt :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

åh va mysigt med kattungar :)

2009-07-28 @ 13:28:04
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0