20 JULI 2009

Cha cha bloggen
regn , regn och åter igen regn.. vart är solen?
det har regnat hela dagen konstant.
jag lagade mat idag och det gick inte så bra haha jag råkade bränna riset
så jag åt bara fläsk filén
bättre lycka i morgon ;)
sen så har jag kollat till katten som snart ska föda
hon hade gömt sig i lägenheten idag så jag gick runt i nån timme och letade efter henne men hittade inte henne
vart var hon? jo i min brors rum under madrassen, smart kisse
sen har jag dunkat musik, passa på när ingen är hemma
nu sitter jag och dricker cola och se på Beck på 4an
jag hoppas att min katt snart föder,
jag väntar och väntar, så spännande :D
Puss

Kommentarer
Postat av: Pontus

Väldigt fin blogg :)

2009-07-21 @ 01:01:28
URL: http://pontusingeby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0