vad ska jag göra ?!


livet det sviker hela tiden, dagligen.
jag trodde inte det var såhär svårt att leva,
när vänner, pojkvännen och familj sviker vad ska man ta sig till då?
när folk snackar en jävla massa skit och förstör.
jag vill bara leva ett liv med glädje, ha kul och så.
när man har en vän så sviker dom och går bakom ryggen,
eller så glömmer dom sakta bort en för dom har massa andra kompisar.
jag har ingen lust att leva mitt liv, det är så svårt och komplicerat.
allt var bra när man var barn, bättre än vad det är nu iallafall.
öppna sig själv till människor går inte för då sprids det ut,
har ingen förtroende för någon,
tror inte på någon för alla ljuger och håller på.
All a want is a friend i can trust and a boyfriend "/
livet verkar bara bli svårare och svårare.
var så dum att jag hoppade av skolan när jag nästan hade fått betyg för en jävla kompis skulle som svek.
hela mitt liv är förstört, har ingen utbildning, har fan inget liv.
inga pengar så jag kan köpa nya saker eller göra nåt kul för det.
jävla skit liv säger jag bara,
vill ha tillbaka nästan allt jag har förlorat,
önskar jag kunde spola tillbaka tiden och rätta till mina fel.
fuck this.
Tydligen så är jag värd det här, TACK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är långt ifrån värd det!<3 jag ändrar mej så gott det går ! men fan det tar tid "/ förlåt för jag har sårat dig svikit dej och så !<3 jag älskar dig verkligen!<3

2009-04-19 @ 22:06:13
Postat av: Anonym

det var jag som skrev det innan!<3puss

2009-04-19 @ 22:07:08
Postat av: anna werner

gumman.

du är bara värd det bästa.

Du har inte förstört ditt liv,

allt går att rätta till på något sätt.

och jag kommer finnas och ställa upp!

det måste du komma ihåg. <3

2009-04-20 @ 15:45:36
URL: http://annahwerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0