skön dag...


dagen började med att jag vaknade klockan halv 12.
sen gick jag och satte mig vid datorn, sen duschade.
klockan halv 3 kvart i 3 kom mogge och han hade med sig cola idag igen ^^
satt vid datorn, sen gick vi och spela kort med mina föräldrar, jätte kul.
har även varit ute med hunden en sväng, sett på film, och myyyst!
mogge åkte hem för 17 min sen och jag saknar han som vanligt =/
men du kommer i morgon igen (a)
på måndag åker du på fjällvandring "/ kommer bli tråkigt utan dig.
snart åker jag till småland med mogge förhoppningsvis.


2 månader + 4 dagar <3

Kommentarer
Postat av: mogge

naaaw ;') <3333 älskar dig !<3 sötnows

2009-04-22 @ 22:46:32
Postat av: mogge

naaaw <3333 älskar dig!<3

2009-04-22 @ 22:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0