norge..


varför jag vill flytta till norge?
jo för att börja om mitt liv från början,
skolan, nya vänner, ja allt.
Skulle varit trevligt och få slippa detta skit stället.
nog med det, ska berätta vad jag har gjort idag.
Började med att jag vaknade, gick och duscha.
när jag kommer ut från duschen och går in i mitt rum så ser jag nya kläder i sängen.
mamma hade varit i stan och köpt kläder, vår kläder.
2 tröjor och tights. Tack mamma :)
sen så ringde jag mogge och han var i brunflo,
när han kom hem till mig så hade han köpt en ros till mig :')
fett gulligt och snällt av dig älskling :'D <3
sen så myste vi, satt vid datorn.
senare så tog vi moppen till ica och köpte glass&coola.
körde ner till vattnet och satte oss vid en bänk och åt det.
jätte mysigt, synd att inte vädret var fint :/ så jävla kallt.
sen åkte vi hem och myste mer :)
mogge ska sova här hela veckan förhoppningsvis ^^
im so happy <3 :*
nej men nu ska jag vara lite social med mogge :) han hatar när jag sitter vid datorn ^^ höhö.


älskar dig älskling, du är mitt allt. <3 inte så långt till 3 månader ^^ tihi tiden går fort <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0