moppe runda.


idag vaknade vi sent, vi gick och åt frukost sen duschade jag och sminkade mig.
sen åkte vi till simon som bor nära skolan.
sen så åkte vi upp till moppe sven, tråkigt som fan.
Han hade en fin moppe jag vill ha ;)
fast jag vet inte längre :s tror jag ångrade mig.
sen så åkte vi till shell för simon skulle köpa korv.
sen så skulle simon till tandsbyn så vi hängde på.
jag fick köra lite, körde fan om simon lätt ;)
sen när vi kom fram gick vi in till mickes cykel&motor.
sen åkte vi till björn och stannade där nån timme, skit tråkigt ._.
sen tävlade alla till brunflo, vi låg först typ hela tiden ^^ (jag och mogge)
sen så åkte vi hem för vi frös för mycket och så åt vi.
dom andra åkte till donken ^^
det var en rolig dag idag (:
nu ligger jag i sängen med mogge och värmer mig >.<


tror jag vill ha en sån här yamaha dt 50


Kommentarer
Postat av: mogge

haha japp ^^ det var roligt :D:D <33333 älskar dig sötnos <3 pussar

2009-04-15 @ 22:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0