grillning + ute dag!



idag har jag legat och solat i bara bh, shorts och leggings.
hur skönt som hälst, hoppas det kommer fler såna härliga dagar.
det uppskattas verkligen.
sen så har vi grillat med några, jätte god mat!
suttit ute och ätit första gången i år!
har varit ute och gått en runda med hunden,
hade "snöbollskrig" med mogge -.-' kallt som fan >.<
massa kort spel också (:
sen när vi hade ätit klart tog vi moppen och åkte hem till mogge och spelade ännu mer kort xD
fick påskägg (: sen åkte vi hem, och jag körde på stora vägen för första gången.
jätte kul :D sen när vi kom hem så la vi oss i sängen och nu ska vi se film och mysa!
få se vad som händer i morgon, hoppas det händer nåt kul iaf :)
och jag hoppas verkligen du får hänga med till småland den 7e maj älskling!
aja ha de bra alla, hejdå :]


Du är mitt allt morgan svedblom. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0