älskling hur vill du ha det ?



                                                                       det finns bara en sak att acceptera,


                                                                                  det här är verkligheten.



Jag är väldigt besviken på dig, förstår inte hur du kan behandla mig så illa ibland.
Jag älskar dig jätte mycket, men kan inte vara tillsammans med någon som ljuger så mycket.
sluta ljug eller förlora mig, vad väljer du? ditt beslut. Vill inte bli behandlad som jag blir.




Fint väder idag :D ska ut och gå lite senare med hunden.
nu är det iallafall vår och hoppas snön är borta snart!
ska städa lite idag också, kom hem igår.
jävla bilddagboken som inte funkar! >.<



Det är dig som jag älskar
det är dig som jag vill ha
men när du behandlar mig såhär
så finns jag snart inte kvar
du är den finaste som finns
du är den vackraste jag vet
du är så mycket mer än de du vet

_____________________________________________________________


Älskling, fattar du hur mycket du betyder?
att det är bara dig mitt hjärta lyder.
Du är den bästa,
ja bättre än de flesta.
Livet skulle inte vara detsamma utan dej.
jag är så sjukt glad att jag är din tjej.
jag älskar dig. .


Du har fått mig att gråta,
du har fått mig att le.
Det är tack vare dig
jag har lärt mig att se.
Livet kan vara dåligt
Livet kan vara härligt
o nu säger jag detta
helt ärligt: jag älskar dig

Mina ögon glittrar
mina läppar ler.
jag får fjärilar i magen när jag dig ser


mitt hjärta är ditt,
ditt hjärta är mitt.
vår kärlek är sann..
så glad att vi funnit varann..
jag älskar dig av hela mitt hjärta




Kommentarer
Postat av: mogge

jag väljer att inte ljuga mer! <3333 snälla!<3 jag ber dej lämna mej inte!du är mitt allt!<33

2009-04-07 @ 15:55:10
Postat av: Anonym

vad har du ljugit om mogge?

2009-04-08 @ 13:39:21
Postat av: Anonym

hur klarar du av att vara så ensam? jag fattar inte. det måste göra så ont. jag vill hålla om dig och känna att du håller om mig.<3 jag känner mig också ensam.

2009-04-08 @ 15:14:50
Postat av: Alexandra

är det alvarliga saker han ljuger om eller ganska små saker men att det nedå gör ont för att han ljuger för dig!? :/ (Bdb om du vill säga)

2009-04-09 @ 13:28:26
URL: http://aalexaaandraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0